Friday, January 8, 2016

Fungsi Profile | Memudahkan Tugas


Hi guyss.

Senang lagi memudahkan. Itulah kegunaan Profile dalam mt4 anda.

Sekarang, bukalah anda punya mt4.

Ikut saja seperti step berikut:


Anda bebas nak buat cemana sekali pun. Anda boleh buka chart GU m1, m5 dan m15 serentak untuk tengok ketiga-tiga movements sekaligus. Ataupun anda boleh tengok hubungan antara EU dan UCf serentak. EJ dan EU pun boleh.

Anda buka chart-chart pilihan anda dulu dan savekannya di profile tadi. Kalau anda biasa handle template, konsepnya sama saja di sini.

Saya gunakannya untuk lihat semua 28 pairs kepunyaan saya. Lebih senang nak monitor. Dengan skrin laptop yang sederhana ni, saya dapat lihat 14 pairs serentak dengan baik. Jadi saya pecahkan kepada 2 bahagian untuk lihat semua 28 pairs.

Kalau anda trade daripada PC, saya sarankan anda dapatkan monitor paling besar/dual monitor untuk tujuan ini. Ia lebih seronok!


Selamat mencuba!!

ps. Pasal Tidane Trend, saya akan cuba luang masa. Tapi tak janji. Hihihi.

No comments:

Post a Comment