Tuesday, September 1, 2015

Update harian trading 1 September 2015 CCFp-Diff

Harini loss

Saya rasa speechless kalini. Tiada kata yang boleh menggambarkan apa perasaan saya pada masa ni.

Apa yang saya gunakan ialah m15, h1, dan h4 dengan trade level 1.

Saya setkan basket stop loss 100. 2 kali kena, 232 (termasuk la komisen dan sebagainya).

Tak sampai 3 jam. Hmmm. Adakah saya telah mendedahkan diri saya dengan saiz lot yang besar? Ataupun signal tak konsisten? Tiada trend yang kuat?

Loss semua.

Apa yang pasti, CCFp-Diff MTF kita ni berubah pada masa-masa.

Tak konsisten pula signal harini.


Atas ini pukul 7 malam. GBPAUD saja. Sebelum ni punya signal semua 'hilang'. Hmmm. Berkemungkinan kita menunggang trend terlalu lambat. Nasib baik la ini akaun demo. Hehehe.


Saya kecewa harini. I'm just moving clouds today. Tomorrow I'll try mountains.

Aku pindah awan hari ini, esok aku cuba gunung pula.

Selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment