Tuesday, September 22, 2015

EA Escape dan Currency Strength Meter

Merujuk kepada post terdahulu di sini, saya cuba lagi sekali guna set jibala sebentar tadi.

Set jibala sekali lagi.

Saya guna kembali currency strength meter tersebut dengan fitur autotrading set jibala. Pukul 15.49 merupakan bila entry pertama diambil oleh EA ini.

Tidak memberangsangkan sangat. Masih sama seperti dulu. Most of the trades diambil ketika support atau resistance.

Saya tetapkan dengan currency dashboard ni saya akan ambil trade 0.03 lot.

Lepas tu saya cuba pula dengan ea Escape. Anda boleh dapatinya di sini: http://forum.mql4.com/33326. Perlu diingat bahawa takes profit after 10 pips and stops loss at 1000 pips tidak diubah. 

Akhirnya, Escape merupakan lebih kepada a big failure apabila dipasang pada GBPJPY.

Berikut merupakan equity curve saya lepas pasang EA escape. EA escape setkan size .20 per lot. 


Nasib baik demo account. Heh!

Jadi, mana lebih baik? Autotrading atau manual trading? 


Kembali bereksperimen...

No comments:

Post a Comment