Friday, May 22, 2015

Template Update 22 Mei

Post ini sudah diupdate. Sila ke link berikut:  http://gmtsmy.blogspot.com/2015/07/template-update-28-julai-2015.html

Sape nak try test template saya ini link nya.


Ingat, Matrix signal hanya install sekali sahaja. Template ada dalam Genesis dengan indicator tu. Template saya ada 4. 

1 genesis blank
1 genesis chart
1 genesis japanese cs
1 genesis signal

Saya letak 1 untuk biarkan saya punya genesis duduk di atas list template. Blank untuk IFR. Chart - biasa tanpa signal. Japanese CS - untuk kira open dan stop loss. Signal - Matrix signal. 

Perlu tahu bahawa market open lines c adalah betul pada 22 Mei 2015. Betul kalau gmt broker anda 0000. Kalau gmt lain, kena ubah. 

Anda juga perlu ubah matrix signal indicator jika anda mempunyai suffix yang berbeza. Contohnya, broker saya guna EURUSDe. Mungkin anda guna EURUSDm. Maka, ubah huruf tu macam kat bawah ni.

Ubah kat bahagian yang saya highlight tu. Menu ni boleh didapati menerusi indicators list --> Matrix-Signals.

Video install genesis matrix (tanpa signal)


Video install genesis matrix dengan signal


Abaikan link download dalam video tu. Download semua file kat link yang saya sebut kat atas tu.

Berikut merupakan rupa template masing-masing:

1 genesis chart & signal (signal ada sebagai stand alone .exe)



1 genesis japanese cs (untuk kira stop loss dan open candle)



1 genesis blank (untuk training IFR)



Sekian. Selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment